logo openeurope

   

YMP fullsize distr

   
   

On-line послуги та сервіси  

online-hause-just

01bc446efcb44d2d4860f48f7292ee47

22f63d292a5bedec186e219fdff19153

   

Календар новин  

Липень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
   

Корисні посилання  

president-ukr3
vru-ukr3
cmu-ukr3
minjust-ukr3
terjust3
   

На сайті 15 гостей та відсутні користувачі

   

Постійне вдосконалення - ключ до ефективної роботи

Деталі

0 36493758 920513021468912 4465222758845906944 nДля фахівців системи БПД Тернопільщини провели тренінг з розвитку навичок роботи з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.

Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками ато, внутрішньо переміщеними особами та особами похилого віку.

Основна увага на тренінгу буде приділялась «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню вмінню побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування клієнтів. зокрема, учасники будуть працювати над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів. крім того, увага буде приділена роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтримання себе в ресурсному стані.

Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто увага приділяється лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги.

Формат тренінгу передбачає активну участь усіх протягом двох днів тренінгу, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.

Тренінг проводиться за підтримки українсько-канадського проекту «доступна та якісна правова допомога в україні» у партнерстві з координаційним центром з надання правової допомоги.   http://qala.org.ua/uk.

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги – 0-800-213-103. Зателефонувавши за ним, Ви зможете уточнити актуальну інформацію щодо осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, змін в законодавчій базі стосовно її надання, актуальні адреси та контакти центрів у всіх регіонах України. Ця телефонна лінія працює цілодобово. Дзвінки у межах України – безкоштовні.

   
© 2014 Тернопільський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua