logo openeurope

   

YMP fullsize distr

   
   

On-line послуги та сервіси  

online-hause-just

01bc446efcb44d2d4860f48f7292ee47

22f63d292a5bedec186e219fdff19153

   

Календар новин  

Листопад 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
   

Корисні посилання  

president-ukr3
vru-ukr3
cmu-ukr3
minjust-ukr3
terjust3
   

На сайті 17 гостей та відсутні користувачі

   

Комунікаційні навички допоможуть поліпшити інформування громадян про правову допомогу в Україні

Деталі

09.07.2018 - zystrich direktoriv 4Директори Регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД) з усіх областей України мали нагоду покращити знання з публічної комунікації та інформування громадян про можливості, які надає система безоплатної правової допомоги.

Дводенні тренінги стали можливими завдяки українсько-канадському проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні»

09.07.2018   zystrich direktoriv (16) 

09.07.2018   zystrich direktoriv (7) 

 «Головна мета нашої діяльності – це надання якісної правової допомоги громадянам. А без належної комунікації та інформування людей про можливості нашої системи ми ніколи не зможемо цього досягти, – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк. – Ці тренінги потрібні для того, аби ми почали абсолютно по іншому працювати з тією інформацією, яка є в системі, та давати їй оцінки. Тренінги допоможуть директорам так організувати роботу, аби суспільство максимально знало про кількість успішних справ адвокатів та юристів системи БПД». 

09.07.2018   zystrich direktoriv (1) 

Зі свого боку менеджерка українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть підкреслила ключову роль директорів регіональних центрів у налагодженні ефективної комунікації в регіонах. 

«Цей дводенний тренінг покликаний допомогти вам розвинути навички ефективної комунікації, зокрема, публічних виступів. Адже дуже важливо використовувати різні комунікаційні інструменти для того, аби якомога більше людей дізналися про свої права, зокрема про право на безоплатну правову допомогу», – зазначила Оксана Кікоть.

Під час тренінгів кожен директор РЦ презентував досягнення у сфері комунікації на регіональному рівні, розповів, як змінилась інформаційна робота з приходом комунікаторів та які на сьогодні існують виклики у сфері комунікації. 

09.07.2018   zystrich direktoriv (10) 

09.07.2018   zystrich direktoriv (11) 

09.07.2018   zystrich direktoriv (12) 

Серед тем, які директори РЦ опрацьовували під час тренінгів: фактори впливу та ролі в публічній комунікації; зміна комунікаційних векторів системи БПД; комунікація у соціальних мережах; робота з телекамерою, підготовка до інтерв’ю та ін. 

09.07.2018   zystrich direktoriv (8) 

Нагадаємо, тренінги з комунікації в межах згаданого проекту вже відбулися для комунікаторів та директорів РЦ. Наступні тренінги заплановані для інтеграторів системи БПД. 

09.07.2018   zystrich direktoriv (4) 

Фото українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні»

   

mpk

   

buro baner3

   

career

   

koord centr2

   

ATO2

   

banner1

   

facebook-banner

   
face book2 google2 you tube2
   
   
   

1pracia

   
   
   
© 2014 Тернопільський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua